2009. szeptember 1., kedd

Csendélet/Still Life


5 megjegyzés:

  1. Nagyon nagy volt a kísértés, hogy a legutóbbi generálválaszodra, ami kb. azt jelentette, hogy köszönöm mindenkinek, az egész országnak, sőt a világnak, az idén és az elkövetkező tíz évben feltett fotómra szánt értékelő írásra, azt mondjam köszönöm!
    Gondoltam ez egy jó ötlet és leírom, hogy kedves Művésznő, az idén, és előtte, most és holnap is, sőt az elkövetkező tíz évben felrakott fotódra azt írjam, bravó Adrienn, jó az összes képed! Sajnálom! Nekem nem volt képem hozzá!
    Nem volt, mert ez a szép és szépen tapasztott, "sikárolt" házat, jó fényben jó szögből, általad ábrázoltatott fotó, levett a lábamról!

    Szép, szép és szép!

    Segítsek? Kedves Főfügém! Köszönöm az összes szépképemre kapott szépet ebben az egész szép évben!:)))

    Főfüge: Még szép!

    VálaszTörlés
  2. Kedves Főfüge!

    Köszönöm az összes szépképemre kapott szépet ebben az egész szép évben!:)))))

    VálaszTörlés
  3. Kedves Főfüge!

    Igazad van! De képzeld bolyongani kezdtem más fotós blogokban és erre jöttek hozzám is szintén kedves látogatók! Itt jegyyzem meg Főfüge csak egy van!
    Úgy örültem és örülök, hogy ilyenkor fogalmazásgátlás gyötör!
    Most a bejegyzéseden immáron sokat nevettem és tiszta szívből, sőt jól esett. Én a művésznőt erős túlzásnak érzem, de mintha hájjal kenegetnének. Bár azt hiszem az elég gusztustalan dolog...
    Szóval élvezem az új látógatókat, élvezem a blogolást.)

    Köszi Mester!

    VálaszTörlés
  4. Kedves Adrienn :o) haaaat ez gyönyörü!!! A szep evre vonatkozoan, csak annyit mondhatok, hogy tovabbi hasonlo kepeket kivanok Neked!Kristina

    VálaszTörlés
  5. Remélem úgy lesz. Nagyon szeretem ezt a képet én is mert mindig békével és melegséggel tölt el:)

    VálaszTörlés