2009. szeptember 26., szombat

Árny-játék/Shadow play


12 megjegyzés:

  1. Elö napora :o) jo ötlet! Jo kep! Kristina

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Ez nem játék!:)))
    Egy csodálatraméltó kisfiú, aki előrevetítve saját árnyékát, nem! valóját egyszer nagy ember lesz!
    Akram! Tiéd a jövő! Csak kompozicióilag vagy a sarokba szerkesztve! Mert különben, Te egy jó, szófogadó és mindenben Anyára hallgató kisfiú vagy! Jól mondom?

    VálaszTörlés
  4. Azért arra kiváncsi lennék mit töröltél:) Remélem nagy ember lesz!!!

    VálaszTörlés
  5. Amióta létezik a blogod, egyszerűen idegbaj ide írni! Ugyan ez a Kristinánál. Akárhová akarok írni, ha megnyitom, akkor már ott van a nevem. Bejelölöm, hogy kérek emilt és már kész.
    Nálatok be kell jelölnöm a profilt, mégpedig azt, hogy Google, majd írok, majd elküldöm, majd kéri, hogy írjam be: vicpucakurvaanyjaakikitaláltabazdmeg, majd nem látom hogy bejelölhetem, hogy kérjek emilt, majd újra az egész! Profilkijelölés, bejegyzés újrafogalmazva, mert már ki tudja mit írtam és kinek! A múltkor is a feleségemnek küldtem el, amit a barátnőmnek írtam! Nem is értettem azt a hallatlan szeretetet az nap, meg az ünnepeket megszégyenítő kajálásokat. Majd amikor fura dolgokat követelt, márminthogy azt írtad..., akkor úgy döntöttem, hogy a kisebbik rosszat választom, nos az óta nem eszek, se sokat, se egyáltalán! Nézd meg milyen sovány vagyok! Csont és bőr, ha a többit nem számítjuk!
    Nos ez nem a túlzások helye, de ennél a bejegyzésnél ezt min. tízszer megcsináltam, (na jó, a Marikának nem írtam!) a gép csittegett-csattogott, az egeret, már harminc centi magasságból verdestem az asztalhoz, négyszer végigsoroltam a kisebbségek listáját, világosodási rorrendbe, és igyekeztem, a hozzám, már abszolút illő és megszokott, folyton variált káromkodásomat üvölteni, mert anélkül, csak a zörgést és a számítógép rugdosást hallva, összetévesztenének a szomszéddal, aki szintén idegbeteg, de Ő vallásos! Én is, de a feleségem szerint, ezt nem kellene az összes szentek állandó felsorolásával hangoztatni!
    Nos, tehát ott tartottunk, hogy a szegény egeret csapdosom, aki nem szól, nem cincog, mert ő egy rendkívül okos! Most látom, rá is van írva, hogy Genius!
    Tehát, amikor már sokadszorra semmisült meg a remek hozzászólásom, akkor találtam ki, hogy word-be írok, s akkor már csak egy rutin az egész. S mivel az időben írtam Tímeának is, gondoltam, nem pazarolom a papírt, egy oldalra írtam a kettőt, s mikor végre Nálad láthatóan elküldhető volt a dolog, akkor fogtam és bemásoltam, természetesen a Tímeának írtakkal együtt, és hirtelen támadt örömömben el is küldtem! Amit, most ide be is másolok, hogy lásd milyen rövid a válaszom a kíváncsisságodra! Azt pedig már nem merem felvállalni, hogy kíváncsiságodat nem kielégítendő, kívánatosságba ess, és az éjszaka kellős közepén, mezítláb és hálóingbe, vagy bakancsba és hálóing nélkül, két ököllel verd a téren, a cukrászda ajtaját üvöltve, hogy fagylaltot akarok! Fagylaltot akarok! Ha mégis kinyitnának, akkor hívjál fel, no nem azért, mintha én szeretném a fagyit, csak akkor két mentőt küldök!
    Ha nem lennél ennyire kíváncsi, akkor már régen alhatnék! Mivel így kiverted a szememből az álmot, akkor már csinálok egy fröccst, mert nagyon száraz a levegő! Bor van bőven! Biztos, hogy nem vagy másra kíváncsi? Például a megfejtésre! FRÖCCSMOLEKULA!
    http://sonaj51.blogspot.com/2009/09/csovek.html

    Itt a hiánytalan teljes szöveg:
    Ez nem játék!:)))
    Egy csodálatraméltó kisfiú, aki előrevetítve saját árnyékát, nem! valóját egyszer nagy ember lesz!
    Akram! Tiéd a jövő! Csak kompozicióilag vagy a sarokba szerkesztve! Mert különben, Te egy jó, szófogadó és mindenben Anyára hallgató kisfiú vagy! Jól mondom?

    Sziget. A nyugalom, a szeretet, a lépcsőn égigérő finom kutyavilág szigete! Fincsókás!

    VálaszTörlés
  6. Nekem is lehet egy kérdésem? Normális vagyok én? Írd le légyszi!

    Meg majd azt is, hogy mit töröltél!

    VálaszTörlés
  7. Ja, meg válaszolj a Kristinának, mert Ő is ír!
    Vagy lerajzol!

    VálaszTörlés
  8. Kistina bámikor lerajozlhat és lerajzolhat engem, bár a méreteimből adódóan nagyon nagyon nagy papírra lenne szüksége:) Nekem nem az egerem Genius, hanem én! Ezért nekem egyáltalán nem kér semmit! Amúgy ha belépsz a blogodba, akkor nálam is hoznia kéne Magadat! Normális vagy??? Miért ismersz olyat aki az? vajon normális a világ? Ki mondta hogy mia a normális, vagy ki a normális? Ő normális volt-e? Vajon Neked ugyan az a normális, Mint nekem??? Ha csak egy kicsit tér el, akkor az biztos, hogy valamelyikünk nem normális!
    ÁÁÁ!
    Nem töröltem semmit és nem is fogok! Amúgy megszűnt a lyuk az oldalamon:)

    VálaszTörlés
  9. Kedves Kristina!

    Főfügének szoktam mondani, hogy van amikor nincs semmire időm, persze Ő erre azt mondja, hogy csak arra nincs amire nem akarok! Igaza van egy kicsit, de a fenti kifejtésemből egyenlőre nem tudom, hogy azért fogadjam el, mert ez normális, vagy mert én vagyok a normális!

    Nagyon nagy örömömre szolgál, hogy az oldalam rendszeres látógatója, és véleményezője lettél!

    Üdv!

    VálaszTörlés
  10. Üdv Kadris :o) örülök, hogy itt van a blogod :o)! Kristina

    Nem ertem mi a problema Föfüge egerevel, az en egerem minden gond nelkül engedi, hogy ide irjak a blogodba :o) biztos nem ad eleg gumicukrot az egernek :o) es az morcos.

    VálaszTörlés
  11. Gumicukor??? Inkább nutella!:)

    VálaszTörlés