2009. augusztus 9., vasárnap

A pohár/The glass


12 megjegyzés:

  1. Tudod, hogy ez egy remekmű??? Mert akkor közlöm.
    Le is ültem azonnal egy székre, amikor megláttam. Na tessék, helyben vagyunk. Az meg már egy Pohárszék!:)))

    VálaszTörlés
  2. ...és ha még házban is van akkor az székesegyház:)

    VálaszTörlés
  3. Ez nagyon!
    A többi is, de ez nagyon!
    A tökeletes kör elhímesedése tojássá, mert az neki a szíve vágya...hatalmas vásznon a falon, szemben egy puhapihekanapén mondjukédes meggybort kóstolgatva-méricskélve, hogyan hatna a vörös a pohárban...nem, az már vérengzés lenne.
    Jó így üresen, a mindent és a semmit is egyszerre hörpintve.

    Add el egy fizetős fotósoldalon!

    VálaszTörlés
  4. anonimus=neuhauser a béna
    (volt ott egy tolókocsi is a megjegyzés küldésénél...nem véletlen)

    VálaszTörlés
  5. Gondoltam Főfüge ezt nem hagyja ki! Igaz ő nem igazán szereti az üres poharat!

    VálaszTörlés
  6. Láttam, hogy van egynévtelen, gondoltam lebuktatom, mert ilyet, hogy: "A tökeletes kör elhímesedése tojássá", ilyet, csak egy Neuhauzer írhat, de gondoltam megnézem a másik névtelent is, naná, hogy rájött, hogy nem érdemes bújkálni!!! S, bemutatkozott, ami még mindíg nem bizonyíték, mert lehet, hogy Kadrisunk cizellált agyának izzadmánya! Soha nem láttam, mindíg kételkedtem, de úgy döntöttem, hogy itt az ideje, hogy expedíciót indítsak Sopronba. Többet nem mondhatok a projektról, mert titkos! Eredmény nélkül nem jövök haza ígérem, és részletes beszámolóra kárhoztatlak benneteket. Az expedíció elnevezése: KERESSÜK SZILVIÁT, AKI LEHET, HOGY NEM IS LÉTEZIK, CSAK SZERETETT KADRISUNK CIZELLÁLT AGYÁNAK IZZADMÁNYA.
    Ugye ilyen rövid elég?

    VálaszTörlés
  7. Kedves rajli!

    Azt írod, hogy én nem igazán szeretem az üres poharat. Ez igy szuper értelmetlen, mert a pohár szót először az Etruszkok írták le, megemlítve, hogy egy föefügge'e nevezetű nemesveretű egyéntől hallották először! Aki úgy írta körül, hogy az egyszerre, valamit tároló, meghatározatlan űrmértékű, és egyben idő mérésére szolgáló szerkezet. Ezt abból tudni, amikor megkérdezték Salla géniuszát, hogy fejtse ki részletesen, hogy mi az a valami, akkor azt nyilatkozta, hogy természetesen időtálló, mindegy, hogy mi, de ha lehet akkor alkohol! Az űrmétékre, az a válasz érkezett, hogy nagyon sokáig tartson, s arra a kérdésre, hogy mégis meddig, ami burkoltan kérdezett az igaz időre, nagyságunk, csak egy szóval felelt: SOKÁIG!
    Hát, ebből is láthatod kedves barátom, hogy mivel eleddig nem ismerted e három nagyon fontos mértékegységet, így egyszerűen, minden bántás nélkül leírjam, TE egy mértéktelen ember vagy!
    Röviden: az az akármi, ami nem tart semmit, az nem lehet tartó, tehát semmi! Üres pohár az képtelenség!
    Itt a blogok környékén, akinek nincs se festménye, se grafikája, se száraz, se elázott (az én vagyok!) zsíroskréta rajza se képi gyönygye, ronygya, se olajos, se esőverte (aquarell),az teljesesen KÉPTELEN, tehát képtelenség!

    Bár megemlítve csodálatunknak, hogy látták már félig pohárral, azt minek nevezné, rövid idejű gondolkodás utan azonnal rávágta, az szemen szedett hazugság, de ha volt is ilyen, az nyílván: KÉPZAVAR!!!
    Üres pohár, tehát nincsen! legalább is idáig!

    Egészségtekre!

    VálaszTörlés
  8. Lebukás,pff...igen, színt vallok (nem, abszintet!): én Kadris szürkeállományának egy fikcionált-vizualizált mozgóképe vagyok, fizikai bizonyíték nincs a létezésemre (jó, a Jetiére sincs)így én vagyok Tudhatnádki, akit nem nevezünk nevén.
    Persze óvatosságból néha önálló életet élek, hogy ne legyen feltűnő amikor magában társalog.
    A KSZALHNISCSSZKCAI expedíciót megnehezítvén csak ha izzó felhőátvonulás alakú jel tapasztalható homlokodon Főfüge, csak akkor bukkanhatsz nyomomra...persze egy kifogyhatatlanónkupa, egy égigérőpaszuly és egy terüljterüljasztalkám segítségedre lehet a keresésben.
    Jó szerencsét!
    Tudhatnádki

    VálaszTörlés
  9. Azon gondolkodom, hogy amikor azt gondolom, hogy Neuhauser Szilvia nem én vagyok akkor az igaz-e vagy sem. Vagy tényleg én vagyok? Viszont ha én vagyok, akkor ki vagyok, amikor azt gondolom, hogy mégsem. Most mi gondolok, hogy nagyon sok idő telt el míg e pohár üres lett. Miközben üred lett egyik énem sem jutott dűlőre, ráadásul meg kellett bírkóznom azzal a gondolattal is, hogy tojás is akar lenni a tökéletes kör. Most több kérdés kavarog a fejembe. Mi volt előbb??? Tojár vagy a kör? a Szilvi vagy a kadris az idő vagy a Zűrmérték???
    Igen emlékszem valami expedícióra készülök... Sajnos a sok gondolkodásban már nem is emlékszem a címére... de arra emlékszem, hogy maga a Manna vagymi akar idejönni titkosan, hogy az égigérő paszuly talán 77. bugyrában etruszkokat legyőzve megtalálja a sosemürest és mindigterüljet. A kérdés ha én én vagyok mert ez tuti, akkor ki az a Szilvi?????

    VálaszTörlés
  10. Hogy mik vannak itt!!
    Igaza van Főfügének, ez valóban nagyszerű kép!

    VálaszTörlés
  11. Szia Laci! nagyon Örülök Neked!

    VálaszTörlés