2009. augusztus 16., vasárnap

Nézők/Spectators


4 megjegyzés:

  1. Egy ici-picit, azt gondoltam, hogy megbuggyantam, mert én írtam e csodás fotóhoz, oszt rájöttem, hogy nem itt. Azért bemásolom ide is, mert itt is azt látom és ez itt is nagyszerű! Lássátok feleim! Szümtükkel.. a blogom!:)))

    "Nézők!
    Én is köztük vagyok, (tátott szájjal) mert ez nem semmi!
    Persze, csak szerintem. A ravasz "eltolt" szerkesztés fokozza a kiváncsiságos feszültséget, mert még most se tudom, hogy mit kapkodok nézésileg balról jobbra, és vissza.
    Egy ilyet észrevenni, és lekapni, szerintem ez a fotózás!
    Szépséges, gyönyörűséges, és öregeknek is holnap újrakezdjük érzéses, antidepresszásonsos, mert Ők is nézők!
    A pici ártatlan, romlatlan JÖVŐ! Remélem azt látják. Azt, amit mindannyian, csak szeretnénk, hogy lássanak!
    Jó, hogy nem álltál neki makrózni!
    Bár, Ők se nagyok! Még!"

    Olvasom a nevem gerjesztő helyen, hogy nem látják, hogy a picurkák mit látnak! Hááááát?! Szerencsére! Pedig látni, hogy mit látnak. Olyat, ami még nincs, de jó lehet, mert ha e gyönyörűséges, őszinte csöpségeket így leköti, akor az jó lehet!
    A fotód, pedig ezért jó! Nagyon jó! Nekem!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik ez a kep!!!

    Kedves Kadris, gratulalok a kepeidhez, nagyon szep munkak!Kristina

    VálaszTörlés
  3. Részemről a megtiszteltetés kedves Kristina, hogy az oldalamon üdvözölhetlek! Örülok, hogy írtál nagyon!

    VálaszTörlés